torsdag, februari 09, 2006

Extraterrestrial lovemachines of ethnographical research

Äsch, skall man ha en jäkla blogg så måste man ju publicera saker. Jag skulle ha tänkt på det där innan; man måste liksom ha nåt att säga också. Har man inte det så får man publicera bilder på sig själv istället, en nödutväg jag ju använt innan och förstås inte direkt är främmande för att använda igen. Ha! Här fick ni:


Till skillnad från bilden nedan så är denna en exakt avbildning av verkligheten. Inga effekter har adderats och texten svävade liksom ovanför oss ända tills vi hoppade på tåget på Norrköpings Station och åkte hem.

7 kommentarer:

Jakob sa...

Observera det konstigaste av allt, nämligen att texten som svävade ovanför oss var felstavad! Det var anmärkningsvärt tycker jag; man tror ju liksom att de etnologiska gudar som befolkar etern och ser till att sånt här händer skulle lära sig hur man på korrekt vis stavar "extraterrestrial"!

Snopet för oss.

Penny sa...

det var ju medvetet ju: hör själv: extra terres TRIAL love machines.

det är ju freudianskt för tusan.

Jakob sa...

betänkt att eterns mästare förmodligen ville undvika just "trial" så måste detta stämma! jag visste att gud hade ett undermedvetet. jag visste det!

Staffan Larsson sa...

Is is fun read your blog, please like I have blog in as well. Go yes!

http://ordstrom.blogspot.com/

Penny sa...

jakob fina vän i natten hoppas din kväll blev en bra kväll och att musiken klingade skönt i dina öron. min jobb- och pluggdag har precis nått sitt slut efter timmar av letande efter intersektionalitetstexter som jag saknar och rapportskrivande som kan hålla på hur länge som helst. jag pendlar mellan köksfläkten och datorn och katten har knappt visat sig sen jag kom hem för en hel massa timmar sen. tröttheten har tagit min kropp i besittning och det är nu dags för mig att avsluta dagen. och innan jag gjorde det ville jag hälsa på här hos dig. men nu sova. och du uppdatera din blogg, jag saknar dina texter.

Penny sa...

men det fattar du väl att du inte kan avkräva andra (mig) nya blogginlägg när du inte skriver några själv! nu har jag skrivit ett nytt, och det är bara till dig. bara till dig.

in return väntar jag mig kapten krispinlägg! varför får inte JAG veta nåt om såna planer?

Penny sa...

kolla in! låter väl toppen, du behöver ju inte ens skriva klart din avhandling nu! hurra! eller?

Deltagare