söndag, maj 21, 2006

Timmen är inte så speciellt sen men ändå så kommer man hem nu efter flera olika ställen. Ett rykte har spridit sig i utegöteborg och Gud give att det är sant, nämligen att Lordi har vunnit Eurovisionsschlagerfestivalen. Ho ho, det är då sannerligen för bra för att vara på riktigt! Detta måste helt klart vara början till en ny civilisation, väsenskild från den vi tidigare kände. Nu kommer allt att ändra sig. Till det bättre? Ja, det finns väl ingen annan möjlighet, finns det?

2 kommentarer:

Penny sa...

det är SKANDAL i tell you, SKANDAL! allt är förlorat, för vem i helvete hade kunnat gissa det här? INGEN! och hur går det om framtiden inte längre är förutsägbar? - jo, då kan ju vad som helst hända, VAD SOM HELST!

Penny sa...

nu kan jag inte säga annat än att jag erkänner att jag slarvat bort en del av min dyrbara tid med att sitta här och verkligen lusläsa din blogg igen. nej, inte slösat bort: berikat. och inte lusläst. men ändå, du vet. ja. det var allt. nu vet jag inte vad jag ska säga. och jag måste säga nåt, det måste man ju.

Deltagare